Internet policy és digitális médiagazdaságtan

A sikerhez a digitális médiapiacon nem csak az a fontos, hogy ismerd a legfrissebb adatokat és trendeket, a buzzwordöket és a főszereplőket. Hanem az is, hogy hosszú távon, stratégiailag tudj gondolkodni, jobb döntéseket hozz, és jobb ötleteid legyenek, mint másoknak. De még a jó elképzeléseknél sem érdemes megállni, mert ezeket tudni kell világosan elmondani. Az Internet policy és digitális médiagazdaságtan kurzus során ezért nem csak a mai digitális média térképét járjuk be, hanem egy gondolkodásmódot is elsajátítunk, ezáltal jobban meg lehet érteni a digitális világ természetét és alakítani annak jövőjét.

Dr. Tófalvy Tamás bő évtizede dolgozik a digitális médiaszakma különböző területein. Újságíróként, kutatóként, előadóként, oktatóként, tanácsadóként, vezetőként és szerzőként is kipróbálta magát többek között a Kreatívnál, az amerikai Columbia és Indiana egyetemeken, a Zenei Hálózatok Egyesületnél, valamint számos hazai és nemzetközi konferencián és folyóiratban. Jelenleg a BME KomMédia Digitális Média specializáció vezetése mellett a legnagyobb hazai online médiavállalatokat tömörítő Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének (MTE) főtitkára. A hallgatói vélemények alapján az elmúlt években többször bekerült a Műegyetem 100 legjobb oktatója közé, 2016-ban pedig a Gazdaságtudományi Kar hallgatói az év oktatójának választották meg. Az offline világban kedvelt tevékenysége például különféle curryk készítése közben svéd zajzenekarok munkásságát hallgatni a lehető legnagyobb hangerőn.

#BMEKommediaMA #digimed