A sikerhez a digitális médiapiacon nem csak az a fontos, hogy ismerd a legfrissebb adatokat és trendeket, a buzzwordöket és a főszereplőket. Hanem az is, hogy hosszú távon, stratégiailag tudj gondolkodni, jobb döntéseket hozz, és jobb ötleteid legyenek, mint másoknak. De még a jó elképzeléseknél sem érdemes megállni, mert ezeket tudni kell világosan elmondani. Az Internet policy és digitális médiagazdaságtan kurzus során ezért nem csak a mai digitális média térképét járjuk be, hanem egy gondolkodásmódot is elsajátítunk, ezáltal jobban meg lehet érteni a digitális világ természetét és alakítani annak jövőjét.
Dr. Tófalvy Tamás másfél évtizede dolgozik a digitális médiaszakma különböző területein. Újságíróként, kutatóként, tanácsadóként, vezetőként is kipróbálta magát többek között a Kreatívnál, az amerikai Columbia és Indiana egyetemeken, valamint a legnagyobb hazai online médiavállalatokat tömörítő Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületénél. Jelenleg a BME KomMédia Digitális Média specializáció vezetése mellett az MTA Bolyai János Kutatási ösztöndíja támogatásával dolgozik “A magyar internet és a globális digitális média-ökoszisztéma: Technológia, kultúra, közpolitika” című projekten. Az offline világban kedvelt tevékenysége például különféle curryk készítése közben svéd zajzenekarok munkásságát hallgatni a lehető legnagyobb hangerőn.
#BMEKommediaMA #digimed